fredag den 15. august 2008

Forberedelserne

Nu begynder rejsefeberen at melde sig. Der er kun få dage til, at jeg forlader Danmark og rejser til Zanzibar. For et par dage siden modtog jeg et brev hvori der stod, at flyvetidspunktet var ændret og at nogle af os skulle flyve kl. 9.15 d. 23. august fra Kastrup i stedet for den planlagte tid kl. 15.10. Det betyder, at jeg og nogle af de andre fra holdet skal vente 10 timer i Bruxelles før vi igen kl. 23.08 kan flyve med Ethiopian Air mod Afrika. Her lander vi så i Adis Ababa, og flyver derfra mod Zanzibar med en mellemlanding i Dar es Salam. Det bliver en lang flyvetur med alt den ventetid, men vi må tage det med oprejst pande og glæde os over, at der går 4 mdr. før vi kan blive udsat for sådanne rejsetider igen. Hvis turen går som planlagt, skulle vi gerne lande kl. 14.10 d. 24. august.Lige nu mangler jeg kun, at få styr på alle de sager jeg skal have med, og finde den bedst mulige løsning på, hvordan jeg får stoppet det hele ned i tasken. Det var alt for denne gang og næste gang i høre fra mig, vil jeg sidde på Zanzibar og fortælle om, hvordan den usædvanlige lange rejse forløbte. Hvis nogle af jer skulle være interesseret, kan i læse om den højskole jeg vil befinde mig på i de 4 mdr. på netadressen http://www.zanzibar-hojskolen.dk/

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Helle
Tak for sidst, det var en rigtig hyggelig aften hjemme hos dig. Men det var en lidt trist følelse at sige farvel til dig, selv om vi ved, at du skal ned og have det super fedt de næste 4 måneder. Glæder mig til at høre om du nåede til Zanzibar i god behold?
Mange tanker
Julie

Anonym sagde ...

Kære Helle

Vi savnede dig til Marie og Jons bryllup, men jeg glæder mig over at du ser ud til at have det rigtig fedt.En lille smule misundelse bliver det også til især nu hvor jeg sidder og kigger ud på en regnfuld og kølig septemberaften.
Ha`det rigtig godt og et stort knus fra din faster Birte

Anonym sagde ...

Hej Helle
Dejligt at se at du har det skønt og får mange fantastiske oplevelser. Vi glæder os til at se dig igen og sender mange kærlige hilsner
Lise, Arne og Grete